Show me the money...

...85 kr kvar på  kontot...det har gått 4 dagar sen lön...Tack, jahapp, okej, svälta ihjäl?

Tur att jag har världens bästa pappa och mamma som alltid ställer upp för mig vad det än gäller.
Idag var vi ute på Bergvik och handlade massa mat så att mitt kylskåp skulle innehålla mer än hostmedicin och nagellack.

Tack världens bästa föräldrar!

Nu måste jag ju börja tänka om på riktigt...
Jag får låta bilen stå och låna Saras cykel vart jag än ska istället....troligt?..kan va
Boxen som öppnades i helgen lär få räcka hela månaden ut....troligt?...nej
Jag får hitta på gratis nöjen såsom spana på facebook hela dagarna...troligt?...förmodligen

Meeeen jag är inte bitter, jag är faktiskt ovanligt glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0