Särskole DM + utspark

Igår så var det särskole DM på Brovallen i Kristinehamn.
Det var min klass som ordnade och satt ihop hela tävlingen.
Det var en helt fantastisk dag, och ungdomarna var otroliga.
Extra kul tycker jag att det var att så många elever ifrån Ferlinskolan (Filipstad) 
gjorde så bra resultat ifrån sig. De sprang raka vägen fram till mig hela tiden och berättade vad
duktiga de var. Så himla kul!
Jag var ansvarig för längdhopp - pojkar och allting gick precis problemfritt :)
FANTASTISK DAG HELT ENKELT

 
 

Efter DM så bar det iväg på utspark för oss i FL2.
Ettorna förnedrade oss på Kristinehamnsgator,
Riktigt sjuk kväll som avslutades på Ankaret.
Tack så mycket FL1 för en GRYYYYM kväll, Ni är så jävla bra!

Markus och Kjetil simmar över älven i khamn 

Imorgon tar jag examen!
Sååååååååååå underbaaaaaaaaaart!
Gillar läget just nu ;)

Pusss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0