MINA BÄSTASTE VÄNNER...

Måste vara de absolut bästa i hela världen!

I går firade vi min examen, och sötnosarna hade köpt en DVDspelare åt mig.
Jiiisess vad glad jag blev :) Fick även blommor och choklad, Gosh! Vilken bra kväll!

Sara <3 Linda <3
Emelie <3 Maria <3
Karin <3 Nicole <3
Mimmi och Frida <3 <3

Jag vet, snyggare tjejer får man ju leta efter!
Er tycker jag om mest! Skulle troligtvis vara en väldigt ensam själ utan er mina guldklimpar!
VÅREN VAR VÅR, SOMMARN ÄR HÄR
Vi gillert!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mimmi

DEN SÖTASTE MALIN I HELA VÄRLDEN!!!

2009-06-13 @ 21:19:19
Postat av: L

Det är la tur att du finns mä =)

2009-06-13 @ 22:23:26
Postat av: S.N

Snyft.

Du är fan i mig bäst i världen.

Tack som tusan för det smulan!

2009-06-14 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0