Hemma igen

Prag var intensivt men coolt.
Helt underbart och väldigt vackert.
Både dag och nattetid :)

Bilder kommer att komma så klart så fort jag lyckas hitta lilla usbsladden :)

Mojito dygnet runt gillar vi
Mojito dygnet runt - Gillar vi!

Nu väntar SärskoleDM i morgon där våran klass står som arrangörer, efter det är det utspark.
Sen på fredag tar jag EXAMEN !!! Då är jag färdigutbildad fritidsledare!! :))))

Tyärr är jag skit sjuk nu...ah lite iaf.. Prag har väl satt sina spår kanske..
Men  faktiskt så är jag väldigt glad ändå ;)

Puss daaaaae


Kommentarer
Postat av: Malte

Skriv en liten rad, då blir jag så glad :)

2009-06-02 @ 15:42:02
Postat av: jossan

krya på dig nu sötnos =) du måste ;) hahahahihi..hoho..

2009-06-02 @ 16:08:33
Postat av: Linda ....fortfarande den bättre

Det gillar vi garanterat.....ja.....att du är glad asså =)

2009-06-02 @ 21:46:37
Postat av: Malin

Jossan: GULD i morrn! :) I´m in!



Linda: Det gillar vi :)



Sötnosar!

2009-06-02 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0