joråsåattööh

Näe....Michael Jackssons musik blir inte bra bara för att han är dö...
Men han var säkert en jätte bra kille.
R.I.P MJ

Dagens bästa: Kvällsfika med tjejerna...borde göras till en självklarhet.

Ser grymt fram emot morgondagen, då väntar
-Jobb (jag gillar mitt jobb)
-Shopping till kvällen (Nej jag är inte pank längre)
-Fika med en sötis (Thereeeeeese :) )
-För fest med karlstads snyggaste brudar (Sara.Linda.Maria.Marlene.Karin.Emma.Madeleine)
-Peter  Siepenkväll på Korriander
-Sängen

Hmm måste nog gå och lägga mig nu så att det snart blir i morgon :)

PussHörsHej

Jag saknar dig ;)


Kommentarer
Postat av: Jossan

vad söt du är =) .. är det massa fjärillar som kittlar runt än? :)

2009-07-08 @ 16:55:40
URL: http://yosan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jossan: hundra tusen ;)

2009-07-08 @ 16:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0