Jag är lycklig..

...Och det är någons fel ;)



Bloggen slår besöksrekord nästan varje dag nu, det gillar vi va? :)
Men vilka är ni? jag kan omöjligt känna alla, så skriv en liten rad, för då blir jag så glad.
Ni vet ;)

Även denna helg bestod av mys och jobb, Min sötaste Emish gästade ju Karlstad  så jag fick lite kvalitetstid med henne.
Mufflan saknat Pufflan!
Vi fikade med Margot Wallström typ...eller ja...hon satt i bordet brevid..E (som är världens smartaste samhälls-social-socionom-vetare)blev helt till sig och ville ta en massa bilder (i smyg så klart) Jag  som knappt vet vem kvinnan är blev uppraggad av en HA medlem istället :)
Love you hun!

Nu har ja flytt Karlstad och sitter hemma hos mor och far och mår väldigt braaaaaaaaa.

Äh Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0