Im back!

Sorry för dålig uppdatering, men har haft en söt pojk på besök hela helgen så det har lixom inte funnits tid :)

Har tjatat till mig lite bilder sen i onsdags också -Då var det Peter Siepen kväll på Korriander.
Roligaste kvällen på länge, Tack tjejer - Ni är dom snyggaste jag vet!


Snyggingar

Världens smarrigaste Kaka och jag

Maria. Sara. Marlene. Fina flickor en fin kväll


Glada flickor på väg till Korri :)

jag veeet, men han tjata sååå...det är klart man ställer upp ;)

Helgen har varit underbar på alla sätt och vis.
Önskar att det alltid kunde vara sommar!

Puss på er

**************************************************************************
Till min fina fina vän som är alldeles för långt bort för en kram:
Tänker så på dig gumman, alla våra hjärtan är hos dig.
Vi finns här, jämt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0