Eftermiddagensdiskussion

Fråga:
Varför dör inte alla fiskar när blixten slår ner i vattnet?

Teorierna var många...ingen bättre än den andre, så fick skicka ett sms till mitt favorit nummer igen.

118100:
Det händer mycket sällan att blixten slår ner i själva vattnet då en så platt och kall yta har svårt att attrahera blixten. Men när blixten slår ner så sprids den ut och försvagas så att endast de fiskar mycket nära ytan kan dö. Det har aldrig hittats något stort antal döda fiskar efter ett åskväder.

Slutsats:
118100 måste vara den bästa iden ever.
Jag är glad att jag hittat nån som funderar lika mycket på saker och ting som jag.
Tur för fisken.


Kommentarer
Postat av: Jossan

SÖTNÖT =) =) ..

2009-07-04 @ 22:11:18
URL: http://yosan.webblogg.se/
Postat av: Erik

Du som är så pank har inget bätre att lägga 18 spänn på? Det är ju va varje mess kostar(PLUS operatörsavg.)...



Men visst kan det va kul men ändå korkat att lägga massa pengar på

2009-07-05 @ 03:08:16
Postat av: Malin

JOSSAN JAG SAKNAR DIG



Erik(?)

Jag tycker inte att 20 kr är speciellt mycket att bråka om, Sen kommer ju mobilräkningen lagomt till lön så det gör ju lixom inte så mycket :)

Kram på dig!

2009-07-06 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0