Som vi säger i staen..

Gööött nu ha ja spörtlööv! :)

Tjejvasan i morgon känns inte alls bra, ångesten växer för varje minut.. tänk om jag inte klarar det?
Jag är seriöst helt  värdelös på att åka längdskidor..eller jag kan inte ens säga att jag åker längdskidor...jag går fram på längdskidorna..som om man skulle ha ett par jätte stora skor på sig..teknik som en älg..
..........skit sport......
JOBBA JOBBA JOÒBBA!

Ikväll är det mys med tjejerna som gäller, de kommer ju hem till filipstad allihopa nu för att hejja på mig uppe i spåret :)
Sötaste och bästaste i världen är dom! jajustdet åhörsen!!

Nu har jag tusen saker att dola  med..

Pusssdaa

Kommentarer
Postat av: Laura

Du kommer klara det! ;)

Funderar sj på att göra tjejklassikern ngn gång :P haha

2009-02-20 @ 13:08:30
URL: http://supahstah.blogg.se/
Postat av: Linda

Han saknar säkert dig också. Men om du nu promt måste skriva sånt så behöver du ju inte skicka det privat kanske?

2009-02-20 @ 18:18:45
Postat av: Laura

Haha, ah vi får se ;)

Men om så har du lovat att heja på mig nu ;P tss.

Lycka till imorn, ska hålla tummarna för dig! :D

2009-02-20 @ 22:36:14
URL: http://supahstah.blogg.se/
Postat av: L

Puss Gumman, det kommer gå skit bra i morgon ska du se =)

2009-02-20 @ 22:55:00
Postat av: Malin

till Laura: Jag lovar att heja på dig, och jag är helt övertygad om att du skulle klara det, nemas problemas :)

2009-02-22 @ 20:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0