Jag ÄR en svensk Tjejklassiker

Jag klarade det! Å jag är så himla glad.
Skidorna var det absolut svåraste av alla fyra grenarna.
Har aldrig i hela mitt liv varit så fysiskt trött i hela kroppen...Meeen i mål kom jag...tillslut :)
Känns s himla skönt att allt är över klart nu, men har lovat mig själv att aldrig mer någonsin ställa mig på ett par längdskidor.

Stooort tack! vill jag ge till världens bästa mamma och pappa som alltid ställer upp för mig vad det än gäller.
Och även världens största kram till de absolut bästa vännerna i hela världen Sara. Linda. Emelie. Robin. Richard och Stefan. Tack för att ni alltid finns där, det betyder såååå mycket :)



Richard, Emelie, Robin, jag, Stefan, Linda, Sara och Marlene skålar med champagne :)


Kommentarer
Postat av: Helena Bergqvist

Gött kämpat tjejen !

2009-02-23 @ 00:04:16
URL: http://detarsajasagerdet.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack så hemskt mycket Helena :)

2009-02-23 @ 14:55:00
Postat av: S.N

Grattis igen gumsan!

TUFF tjej =)

2009-02-23 @ 18:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0