Guess who´s back, Back again!

Jag kunde inte hålla mig längre, nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen och lagomt till  comebacken så har jag ändrat designen på min sida. Tadaaa!
Loggan har min söta vän Josefin gjort , men resten har jag fixat alldeles på egen hand. Är inte direkt något geni (läs datanööörd) på det här med koder och allt men jag är nöjd, Och alla gör faktiskt så gott dom kan! :)

Vad har hänt sen sist då?
kör en liten update:
*Var en vecka i Norge (beito) med skolan, sjukt kul och väldigt givande.
*Fyllt 24 år! (yepp ni läste rätt) Fick mig ett sjudundrande kalas med mina bästaste tjejer men åldersnojan blir bara värre och värre..
*har praktik ifrån skolan och håller numera till på frelinskolan i Filipstad, Där jag trivs som fisken i vattnet.

Upcoming next:
Tjejvasan på Lördag, ni som läst min blogg tidigare vet att jag kämpar mig till en svenskdamklassiker, och nu är det sista steget kvar innan den är helt fullbordad...
Läget känns faktiskt inte alls bra och jag har bara ångest inför alltihopa,,

Jaja nu har jaf skrivit på tok förmycket.

Pusss på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

PUSS!

Jag är on på lördag!!!!!

Vi tror på Dig vettu!!!!!!!!!!

2009-02-19 @ 19:36:14
Postat av: Knixan

Bilden blev ju kalas på din sida :)

2009-02-19 @ 20:34:10
URL: http://knixan.blogspot.com
Postat av: E

Göttans att du e tbax baby!!! Jag har saknat dig! Syns till helgen, den här biffen kirrar du!

2009-02-19 @ 20:56:11
Postat av: Anonym

Taaaack tjejer vad söta ni är!

2009-02-19 @ 21:19:33
Postat av: Maria

Lycka till på lördag! Håller alla fingar och tår och tror att det kommer gå galant! :) Saknar dig fortfarande.. Puss på gumma!

2009-02-20 @ 00:01:57
Postat av: Kakis

BABY!!!

JAg vill ses snart!

Du är min pingla duuee ;)

Kram!

2009-02-27 @ 10:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0