Underbara jul

Har haft världens bästa jul tillsammans med min släkt och Dinos familj, helt underbara är ni allihopa.
Fick jätte fina julklappar och jag blev så nöjd att nu har jag ingenting kvar att önska mig tills jag fyller år för jag fick redan allt jag ville ha igår :) Och min älskling som känner mig så bra gav mig en klockren julklapp, blev så himla glad, Pasade mig perfekt!
Mys hela julen med bästa familjen och världens bästa pojkvän.
Roligaste under kvällen var när mitt söta 6åriga kusinbarn blev sur och arg för att hon inte orkade öppna alla paketen som hon hade fått, haha...bortskämmd?


Jag och Dino framför Kalle Anka :)

Idag så har mesta delen av dagen spenderats framför älsklingens julklapp :) Är så himla glad att han blev nöjd med den :) Sen så har mamma och pappa bjudit alla oss syskon med respektive på fin middag.
Vi börjar att bli många runt bordet nu. Det gillar vi :)
Ikväll var det meningen att det skulle bli kalas, men tröttheten tog över så det blir en lugn hemmakväll framför tvn istället. känns bra faktiskt. Får se om vi tar det i morgon istället.

Hoppas att ni andra har haft en lika bra jul som jag har.
Kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: josssan

söt sötare än sötast ärrru :)

2009-12-25 @ 22:53:16
URL: http://yosan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Aw stumpan vad jag saknar dig!

2009-12-26 @ 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0