Pirrar i magen :)

Vet inte om det är för att tomten faktiskt  kommer om bara några dagar, eller om det är för att Dino kommer om bara några timmar :)  Känner att jag vill göra fint och mysigt och göra mig iordning och fin tills han kommer :) Hehe jag är skit töntig jag vet, men jag är kär också, då blir man töntig.. och jag älskar det! :)

Nyss kommit hem ifrån en fjärdeadventsfika på stan med bästa kusin Sara, MysPys! Efter det så blev det julklappshandling och tro det eller ej men nu är jag snart klar med mina julklappar, FLERA DAGAR INNAN JULAFTON! måste vara nån sorts rekord eller nå..

Om ngra timmar ska jag bege mig t till Tigvalla isstadion och kolla på Filipstadsbandygrabbar när de tar hem ytterligare en seger :)  
Fy satan vilken mysig dag det här har varit, å det lär ju  bara bli bättre  ;)

Kommentarer
Postat av: S.N

Taaack för idag mys!

2009-12-21 @ 10:14:51
Postat av: Malin

Tack själv lilla stumpilumpan

2009-12-21 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0