Mitt 2009

2009 har varit ett fantastiskt år på alla sätt och vis, ett av de bättre åren jag varit med om skulle jag vilja säga när jag sammanfattar allt som hänt.

Året började med en resa till Norge där jag jobbade på ett läger för barn med olika slags funktionshinder. Där firades även min 24 årsdag, och jag kunde inte ha fått en bättre start på året :)

 

2009 02 21 Fulländade jag en svensk tjejklassiker när jag passerade mållinjen uppe i Mora när jag kört 3 mil på tjejvasan - Något som jag aldrig någonsin kommer att göra om :)
I mål väntade familj och vänner med skumpa :)



I slutet utav Mars så bar det iväg på den efterlängtade Trysilresan, med skolan. En grym vecka som sent kommer att glömmas :)





Maj slutade fint med en vecka i Prag tillsammans med mina fantastiska klasskamrater :)





I Juni så tog jag examen och blev färdigutbildad Fritidsledare. Något som jag aldrig kommer att ångra.



Midsommar firade vi i Persberg hos lillebror. Det spöregna så klart, men vi hann ändå med små grodorna rnt den fina midsommarstången :)


 
 

Hela Juni och Juli var fantastiska och gick i kärlekens tecken, och ibörjan utav Juli blev världens finaste kille min :D Många fina dagar spenderades ute på skutberget med världens bästa pojk och världens bästa tjejer.





100 år firade världens bästa mamma och pappa, Årets roligaste kalas :)



I September fick jag jobb som fritidledare ute på Hammarö, En plats som jag tävlade mot 78 stycken andra sökare för att få :)



Hela hösten var det  grått ute men ljust inne... Massa jobb och massa mys varvade varandra.



Julen var fantastisk och firades på tre ställen.
Kunde nog inte fått en bättre jul än så.


Några andra minnen från 2009 som inte får glömmas bort är Lilla Alrfeds dop och även Dinos brors lilla son Theo som också döptes. Min fantastiska praktik som jag hade på Frelinskolan i Filipstad - Den fick mig att växa 100 meter som människa.
Bajen matcherna har varit riktiga energikickar och FBK guldet var en stor höjdpunkt.
Men det absolut bästa med hela året är utan tvekan att jag träffat min älskling, som gör mig till världens lyckligaste tjej :)

Hoppas att 2010 har lika mycket gott att erbjuda som detta år har haft.

Önskar er alla läsare som följer mig varje dag ett riktigt GOTT NYTT ÅR!





Kommentarer
Postat av: jossan

s´nicit (haha) år du :) .. ja, hoppas 2010 kommer vara ett jubelår :) ha det så bra!

2009-12-27 @ 12:35:05
URL: http://yosan.webblogg.se/
Postat av: Malin

haha ja grymt nicit :) Det tror jag att det kommer att vara faktiskt :) Men det blir svårt att toppa 2009 :) puss på dig

2009-12-27 @ 13:03:58
Postat av: S.N

Åh vad jag är glad för din skull vännen!

Du är värd allt detta!!

<3

2009-12-27 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0