Ledig? jag?

Hade tagit semester från jobb no1 ett idag för att få en hel ledig dag...
Det hjälpte inte när jobb no.2 ringde och behövde hjälp.
Känns så himla meingslöst att ens försöka, och semestern jag tog ut kunde jag ju lika gärna ha sparat till någon anna dag... Men men..såärre.
Tur för mig att jag har världens bästa pojkvän som hade gjort så fint och mysigt här i lägenheten tills jag kom hem. Han tar verkligen hand om mig :) Å just därför så tänker jag bjuda ut honom på middag ikväll :)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Laura

Tänk vilka bra pojkar vi skaffat oss :)

2009-12-22 @ 18:02:13
URL: http://supahstah.blogg.se/
Postat av: Malin

Dom bästa tror jag :)

2009-12-22 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0