Days

Jag har världens bästa jobb - Fritidsledare!
Idag har vi bakat lussebullar och fjantat oss till julmusik hela kvällen.
Riktigt bra kväll!
Har jobbat ett 16 timmarspass igen som jag gör några gånger i veckan, men det känns inte längre jobbigt.
Förut måste jag erkänna att jag mådde jätte dåligt av det och var helt förstörd på dagarna, Men nu när jag vant mig så känns det jätte bra faktisk,Jag har slutat att stressa och börjat gilla läget helt enkelt :)

Nu längtar jag efter min älskling så himla mycket..
Inge kul att va så långt ifrån varandra :(
Love You DSOL!

Nu blire dusch, sen sooova.

Pusss//M

Kommentarer
Postat av: D L

SAKNAAAAAAR DEJ! D

2009-12-10 @ 23:25:55
Postat av: Malin

<3 Babyboii! <3

2009-12-10 @ 23:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0