Mycket har hänt

Dålig update jag veeeeéet.
Veckan som varit då..
Lördag 25/7 Så hade bästaste mamman och bästaste pappan 100årskalas.
Det vart riktigt lyckat och full fart hela kvällen :)
ca 70 personer skrattade, sjöng, dansade, åt god mat, drack god dryck och hade riktigt trevligt.
Tack mor och far, det gjorde ni bra, ni var värda varenda sekund!


Här är pappa och mamma ute och åker motorcykel....De var visst på väg till London :)
Present från syskonen Rapp.
Lovar att lägga upp mer bilder så fort jag fixat med det, (Laura, jag snodde den här från dig hihi)

Resten av veckan har bestått av jobb och extremt mycket mys med min pojk <3

Onsadg 29/7 Var det dags för Korrianderkväll med tjejerna igen.
Kul som vanligt, synd bara att de plockar in lika mycket folk som på en fotbolsarena..men men..

Lördag 1/8 Döptes världens sötaste lilla Alfred i Persbergs Kapell.
Han var så himla fin och duktig lilla älsklingen.
Robin och Richard var gudfädrar.
Alla var så himla fina så att tårarna NÄSTAN tittade fram :)
Efter det så var det tårta och smörgåstårta hos min kusin.
Riktigt gott, lite för gott :)
Hade så gärna velat stanna hela kvällen hos dem som alla andra gjorde, men var tvungen hem till Karlstad igen.

Söndag 2/8 Var visst idag ja :)
Gjorde min sista dag på sommar schemat, Nu är jag arbetslös...jahapp jaja..
Det ska vi fira i morgon med en flaska Rosé i någon park :)

Näää nu har jag skrivit en hel uppsats tror jag...
Jag borde egentligen ha bättre ssaker för mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0