Kompis det går bra nu!

Har nog aldrig haft ett sånt skönt flyt som jag har just  nu.
Räknade ju ut att jobba 100% på cafeét och 50% på fritidsgården inte skulle gå ihop särskillt bra så jag åkte ut till min chef och förklarade läget. Hon gratulerade mig och sa att jag fick sätta mig tillsammans med en kollega och puzzla ihop mitt eget schema. Tack och bock vad jag gillar min chef :)

Imorgon ska jag på planeringsdag med mitt nya jobb, Ska bli jätte spännande :)
Sen kommer min älskling på kvällen och det ska bli så himla skönt  att få hem han för jag har saknat 
han extra mycket de här dagarna, (Puss till dig Knäppo, för jag vet att du läser det här) ;)

Allt går bra nu! Lite för bra känns det som..
äh jag njuter tills det tar stopp, dumt vore det väl annars.

 

STOOOOOR KRAM TILL MIN SÖTA KUSIN VERONICA SOM FYLLER ÅR I DAG!
HIPHIPP HURRA FÖR DIG :)

Kommentarer
Postat av: L

Gillar precis allt i detta inlägg!!!



(Spec. min Kompis)



2009-08-28 @ 14:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0