Facebook statusuppdateringar

Ibland kan jag sitta och garva högt i soffan när jag läser dem.
Vissa är skit roliga och vissa undrar man oftast varför i herrans namn skriver personen så för?
Nästan varje dag så går det som ett tema runt bland mina facebookvänner, helt oberoende av varandra.
Här om dagen var alla tvugna att kommentera hur fantastisk Bolt var, dagen  efter det så var det vädret som stod i centrum. Igår skrev nästan varannan person att de skulle jobba sista dagen för veckan i dag och vara ledig på fredag, I dag är temat inskolning för små barn.
Imorgon skulle jag tippa på att majoriteten kommer skriva ungefär precis så här:FREDAG!! Äntligen helg! SKÅL!!!

Men jag gillert :)

Nu ska dricka upp mitt Kaffe, ta en dusch och bege mig in mot stan och försöka få tag på en fin klänning, för det väntas dop i helgen igen, I Motala denna gång :)

PussHörsHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0