100års kalaset

Ligger hemma i Filipstad i min gamla flicksäng just nu och har precis fört över några bilder i från 100 års kalaset.
Det var typ 1000 stycket så jag ger er några godbitar bara som utlovat :)

 
Min vackra mamma och världens bästa pappa
 
Luring, funderar¨på vad som sägs :)  Sara  och benny dansar bugg
 
Richard får alla att jubla till stand by me. och Stefan  kör Lalaaralbambaaaa så klart
här fick han även hjälp av Christian :)


Bästa bilden. jag, söta Angelica, min grymma bror, min underbare pojkvän och mina fantastiska kusiner rockar järnet :)

Som sagt det var typ 100 000 bilder och 70 pers på festen så jag tog bara ut några bilder. vill inte lägga ut  på folk som inte vet om det heller.
Lyckad kväll vare iaf.

Nu blir det natta!
Puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0