ÅNGEST!

En nyfunnen vän frågade mig här om dagen om jag var sms beroende, Jag tror jag lipade åt han till svar... (moget jag vet)
Nu har det visat sig att jag har skickat prick 500 sms på mindre än två veckor. Det är mer än vad min ekonomi klarar av just nu..(Önskar alla bara kunde byta till 3!) OCH jag måste börja skaffa mig ett liv...

Ångest har jag också...SÅ INNI!! Examensarbetet ska snart vara klart i skolan och jag kommer ingen vart!
Känns nästan värt att hoppa av hela utbildningen för att slippa den här jävla ångesten!
Å egentligen borde jag ju plugga nu..men tänker gå och sminka mig istället för snart kommer tjejerna och hämtar upp mig för äventyr!
Jag vet....karaktär som en död hund!

PussHörsHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0