Date

Igår så var ju jag på date :) ...den gick.......sådär.. Vi var först ute och åt mat sen gick vi på bio, ARN  (helt ok film men 1 var bättre)... Under middagen hände något som jag och min älskling  började tjafsa om....å sen var kvällen förstörd...men biomörkret lättade sedan upp stämningen och allt blev så där underbart igen :)
Men shame on me som följer med killen hem på första daten :P


Men vet ni va....det får jag för jag älskar den lilla pojken ypperst mycket, å jag vet att han älskar mig tillbaka:) så det så!

Min älskade Linda har flyttat hem till Värmland igen! JIPPI! tog en lång promenad med henne förut och bara skvallrade en massa skit.... så himla kul.

STOOOOR puss till Nickan soom fyller 22 i dag!

Dagens:
PLUGGHÄST

Puss och kraam//MALLAN

Kommentarer
Postat av: Ni´cole

Tack gummsan min för den fina grattishälsningen=)Puss

2008-09-05 @ 12:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0