Äntligen fredag

Igår kväll blev jag bjuden på inflyttningsmiddag hos en väldigt söt kille :)
Det var jätte trevligt med god mat och mycket vin. Det där gjorde du bra gubben!

Idag efter skolan så kom mina underbara föräldrar ner till Karlstad med det sista flyttlasset, sen åkte vi ut till IKEA och köpte mig en soffa, en vit och fin :) Så nu äntligen är man Karlstadbo igen!
Har tusen flyttlådor som står och skriker att de måste bli uppackade .. men jag orkar verkligen inte nu.. fortfarande grymt seg sen igår. Tror att det kan bli bra här i min lilla lägenhet iaf...hoppas det :)

Hmm just det,...Jag har blivit framröstad mot min vilja att vara med i skolrådet som vi har på vår skola...efter mycket påställning  och övertalning så sa jag väl tillslut okej att jag kunde ställa upp om resten av klassen lovade att de inte skulle rösta på mig som ordförande eller något annat liknande...de lovade!
Nu har mina söta älsklingar satt upp lappar över HELA SKOLAN där det står att alla ska rösta på mig...Snälla kompissar man har ibland ändå... :) Får se på måndag om de lyckas med sin kampanj...puckona!
   
3 av typ 100 lappar

Lidingötjejlopp på söndag och jag är lika laddad som en konteiner!
äääh!  Hoppas bara på att mina knän är snälla mot mig så ska det väl gå bra...

pusss

Kommentarer
Postat av: jossan

kommer sakna dig på bussen :D

2008-09-27 @ 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0