Skön helg

Igår hade jag en mycket gynnsam dag.
Vaknade kl 06:00 åkte raka vägen till Karlstad för att jobba 10 timmar.. gick hur plättlätt som hellst.
Efter det så åkte jag hem till en ypperst söt  kille och åt jordnötsringar :P
Sen mot kvällen så drog jag hem till världens bästa Sara och duschade och sminkade mig sen gick vi till Arena och åt jätte god mat. grillad kyckling med bakpotatis,,,mmmums :)
Riktigt trevligt, länge sen jag skratta så mycket tror jag.
Mätta och nöjda så tog vi Pärlan till KIL!
Någon gammal släkting fyllde år så det var släktträff på hög nivå där på nån krog...kul kul men har ju typ aldrig träffat någon av alla hundra personer som var där förut så vi drog hem rätt snabbt igen :)
Shit alltså---att gå på krogen i Kil kan bara sammanfattas med ett ord...BULT! hehe
Raggade runt lite i Karlstad halva natten sen åkte jag hem till min nya lägenhet och sov där för första gången..
Å gissa vad? jag sov som en prinsessa, var inte ens lite rädd :)

I dag har jag bara jobbat hela dagen, fick dock väldigt trevligt besök så det fick dagen att gå lite snabbare.

PUSSS

ps Jag säger ju att Markus Rosenberg är grym! ge han mer tid i landslaget nu! :)

Kommentarer
Postat av: S

abc? klm? åäö?

DET är viktiga frågor hösten nollåtta

2008-09-22 @ 08:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0