Dags för vandring igen

Du har rätt...Jag är ett moster som söker bekräftelse vart jag än vänder mig.
Och jag vet att jag aldrig kommer att få den av dig...Varför ska jag då kämpa för att du ska se mig, röra mig och tycka om mig? JO för mitt hjärta är trasigt utan dig! 
Snigelfart frammåt march!

Nu har jag precis packat klart min rygga tills i morgon, å jag måste säga att den är farligt lätt.... jag måste ha glömt hur mycket som hellst...men kan ändå inte komma på något...det lär väl visa sig när jag står där mitt i skogen utan mat eller toalettpapper...hmmmf. . .
Vi ska vandra i Glasskogen Måndag-Fredag sova i vindskydd och grilla korv. Så det kommer att bli dåligt med uppdateringar på bloggen de närmaste dagarna nu, Men ni får gärna kika in ändå ;) ...man vet ju aldrig..regnar det så bryter jag ihop å åker hem. Gillar inte riktigt det där när håret ska locka sig... 



Måste passa på att säga Grattis till Emelie och AnnaKarin som fyller år nu i veckan!
STOOOORT HIPPHIPPHURRA FÖR ER!

Nej mina vänner sov så gott så hörs vi på Fredag.
Pusspusss

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

ååå tack tack vännen =)

2008-09-15 @ 09:30:54
URL: http://annakay.blogg.se/
Postat av: Sara

Var rädd om dig hjärtat!!!

2008-09-15 @ 14:01:44
Postat av: E

D va väldans va många grattis jag får av dej hjärtat mitt :) Nu tar du fan hand om dej uppe i skogen!!! Puss mufflan / Pufflan

2008-09-15 @ 16:56:11
Postat av: Kakan

PUSSGURKA!

2008-09-18 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0