Plugghästen no.1

Den här dagen har jag avlagt ett löfte till mig själv att jag ska sitta blixt stilla framför datorn och göra klart alla mina uppgifter ifrån skolan som jag ligger efter med...och som absolut måste vara klara innan måndag.
Vad jag gör....
Ställer klockan på 08:00...går upp 10:00
Hämtar alla mina böcker...men morgon tidningen har mer bilder att kolla på.
Sätter på datorn....Facebook...alla bloggar...youtube...nöjesfbriken...aftonbladet...
Kommer på att man inte kan plugga utan frukost i magen...
Måste koka kaffe med...
Tar fram böckerna
...CL ringer och snackar läääänge med mig...
Tar fram böckerna igen....Bloggar

Är jag flickan med sämst diciplin i hela värden?

Är bitter över att jag missar Min Mias vinkväll åxå!

Nä nu jävlar får jag sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0