Peppar peppar ta i trä

Vet ni vad jag kom på helt plötsligt idag? :)

Jag mår inte dåligt längre :)
Gick igenom den värsta perioden i hela mitt liv i sommras...trodde aldrig att jag skulle bli glad igen..bara grät och grät och grät konstant...tog mig knappt upp ur sängen vissa dagar...men whoops titta tårarna har torkat för länge sen och nu är jag tillbaka i mitt vanliga glada och lyckliga jag igen :)
Å fy satan vad jag trivs bättre så här!

Så till er alla som mår dåligt där ute, vill jag bara citera några ord från en väldigt klok kvinna, nämligen min mamma:
"Man får må dåligt, man får tycka synd om sig själv...en stund! Men bara en liten stund sen måste man bita ihop och gå vidare i livet, Du får aldrig bli ett offer!"

Tack alla underbara som fanns där i sommar för mig.
I LOVE YOU ALL!



Idag har jag vräkt och tryckt och hetsat i mig en massa onyttigheter, det är bra det så här dagarna innan Lidingöloppet...satsar på att rulla fram istället tror jag...Får ta tag i det där med träning sen..har inte riktigt tid nu :)

PUFFLAN, MUFFLAN SAKNAR DIG!

ABC? KLM? ÅÄÖ? - Bra skit

Over and out//MALLA

Kommentarer
Postat av: maria

2008-09-22 @ 20:44:52
Postat av: Maria

Saknar dig med hjärtat..!

2008-09-22 @ 20:45:44
Postat av: E

Pufflan saknar sin muffla!!!!!!!!!!!!

2008-09-22 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0