Omsorgs VM

Idag har jag varit funktionär på omsorgs DM som hölls på Tingvalla IP. Det var så himla kul, Fick hela ansvaret över  KULA DAM och ett helt gäng med gymnasie elever som jag fick bossa över. Körde lite med dem, men de var så duktiga hela högen.
Det är så himla kul att vara med på sånna här tillställningar, deltagarna är ju helt underbara, kan bara le åt dem..så himla sköna allihop.

Efter det så mötte jag upp mamma pappa Richard och mormor ute på Bergvik...Spenderade sjukt mycket pengar på rätt tråkiga- men nödvändiga saker.. En ny sovsäck, nya regnkläder, knäskydd och ett par benvärmare...Ska ju  ut å vandra nu snart igen...å jag vägrar att vakna upp och ha frysit ihjäl, som jag gjorde i Norge...då får det hellre kosta.

Flyttade in de första grejjerna i lägenheten i dag åxå...känns lite så där..den såg inte direkt ut som jag kommer ihåg den, men det blir nog bra...jag måste ge den en chans. Men imorgon 09;15 är det JAG som ringer till Akelius och kräver att de kommer och tapetserar om! För shit hur det såg ut....

You take the breath right out of me, you left a hole where my heart should be...//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0