NWT i dag


Sämst i Värmland - men gladast

FOTBOLL: Persbergs SK är tillbaka på fotbollskartan - tack vare ett 50-årspartaj

Matchuret på Råda ip hade tickat fram till 33 minuter.
Då haltade Persbergs mittfältsspringare Adam Dullum trött av planen - och ställde frågan till sin coach Göran Steijner.
- Är det vi som är bra idag, eller de som är dåliga?

Fan vad ni e grymma :) Mot toppen!
---------------------------------------------------------------------------------

Idag har vi i min klass anordnat en friluftsdag för hela skolan.
Jag hade hand om rullstolsstafett, Jätte kul var det, alla fick prova på att köra rullstol och ta sig över olika hinder och så.
Tycker faktiskt att det är jätte viktigt att man får prova på det om man aldrig tidigare har gjort det för att se att det verkligen inte är så lätt som det ser ut.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: E

HAHAHAHAHA vilken klockren bild på de små tomtarna :) jag e lite besviken på dig och mig för att vi inte höll vårt ord och skapade en hejarramsa åt dom! Å vart i helvete tog sommarskivan vägen???!!!!

2008-09-24 @ 15:50:11
Postat av: jossan

haha, ah.. jag kunde inte sluta skratta ^^. ska vi ha en lika rolig dag imorn med ;) hahaah..

2008-09-24 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0