LidingöTjejLopp-Klarat!

yiiiisesss så jobbigt det var!
Men med 10 kg övervikt ovh kondition som en flodhäst och inte tränat en enda gång så får jag väl skylla mig själv...I guess :)
Sprang och gick om vart annat, knäna höll hyfsat iaf, men de sista kilometrarna gnagde det på rätt bra i vänster.

Men i mål kom jag! och nu e det bara Vasan kvar Vasan Kvar Vasan kvar!!!

GRATTIS MALIN OCH MARIA SOM GJORDE JÄTTE BRA IFRÅN SIG!!!!


Tankar under loppet:
1 km - Vad fan har jag ställt upp på egentligen, jag måste bryta!
4 km - Jag vill spy, jag vill spy, jag vill spy
5 km - (abborrbacken) Att bestiga berg i noge kan ta sig i röva..Jag ger upp!
7 km - Jag vill dö jag vill dö jag vill dö
9 km - Va, redan snart framme?
 
          
Lagomt kaxig innan start   *    Tjejerna före     *         Tjejerna efter

Tack till min springkompis Ingrid! vi ses i spåret :)

PUSSS och god natt


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt!!!!!!!

GÖTT JOBBAT!

2008-09-28 @ 22:55:25
Postat av: Malin

Taaaack hjärtat!

2008-09-28 @ 22:58:17
URL: http://malinrapp.blogg.se/
Postat av: ljungberg

men jävlar så sportig man kan se ut då=) grattis gumman

antar att du är helt färdig nu=)

och snart känner du att träningsverken börjar falla på. hmm vänta bara tills imorn du=) hehe då känns det antagligen som ett rent helvete=) jaja men ha de så bra nu, /kram """"GRATTIS MALIN""""

2008-09-29 @ 16:43:20
Postat av: Malin

Haha tackar Freddie! :)

Glöm inte bort mig nästa löpträning nu då :)

2008-09-29 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0