Vi Maxar

Hade en jätte trevlig kväll igår, Emelie kom hem och hälsade på ifrån Göteborg  så vi var hemma hos Sara och lagade mat, skrattade, drack rött, skvallrade och bara myste...hur underbart som hellst. linda och Nicole var med också.
(Bilder kommer snart) Gynnsamt värre tjejer, sånt här måste vi göra mycket oftare!

Något som där emot inte var så gynnsamt var att gå upp i morse...Men jag var tvungen för vi skulle ha redovisning av vårat grupparbete om IOGT NTO, (Det gick förövrigt jätte bra.) Så jag satte på mig närmaste myskläder och hade sminket kvar från gårdagen, drog på mig mössan och åkte till skolan. 

Klockan tio i tolv får jag ett sms: Är du ledig och kan modella? typ 13?
Det var från min söta fotograf Karin (fancypants.blogg.se)  som hade fått återbud och behövde någon snabbt. Jag ringde upp och förklarade hur jag verkligen såg ut och sa att jag är inte så söt idag, men hon lockade dit mig ändå.
Det var bilder till en hemsida (Återkommer med adressen) som skulle plåtas.
Så jag och två jätte gulliga personer till har varit ute och fotat hela eftermiddagen. Jätte kul, men jätte svårt tycker jag.
Men Kakan är en av de absolut sötaste personer som jag någonsin har träffat så det var himla roligt ändå :)

Nu ska jag iväg och jobba, här händer det grejjer serni, inte ledig en sekund på dagarna :)

PUUUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Emish

Thanx hun!!! Vá helt underbart roligt och mysigt igår. Får absolut göras oftare. Dina citat från igår är lixom helt inpräntade i min hjärna :) haha. Puss Muff från Puff

2008-10-17 @ 20:23:09
Postat av: Malin

Till Puff: Va? ;)

2008-10-17 @ 22:44:57
Postat av: Emish

haha....u dont remember!!! ;)

2008-10-18 @ 21:48:49
Postat av: kakan

SÖt.



Du är det finaste som finns. Hoppas vi kan ses mer ;)

Ehh.. ang inlägget. Bhöver lite support.

Puss

2008-10-19 @ 08:24:48
URL: http://fancypants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0