Rosa bandet

YES, Jag är också med och stödjer ROSA BANDET i kampen mot bröstcancer.
Gör det du med!   NU!



Har precis kommit hem i från ett hårt pass på gymmet, blev en kvart i solariumet efter åt också, kunde inte låta bli :)
I skolan så håller vi på med ett grupparbete om nykterhetsrörelsen, så i morgon ska min grupp få vara med på ett IOGT NTO möte, Vad det innebär har jag inte en aning om, men det ska bli intresant och se.
Nu blir det duschen.

PUSS

Jag mår bra när du mår bra och jag har ont när du har ont
Puss Bror från Syster
Finns alltod här för er R o R det vet ni :)


Kommentarer
Postat av: malin

mötet kanske handlar om nykerhet i skolan... va tråkigt ni kommer få på era vadringar när ni cyklar 2 mil för 3,5:or =)

2008-10-14 @ 22:14:13
Postat av: Malin

Svar: Vadå cykla? de sprang :)

2008-10-15 @ 10:29:39
Postat av: Sara

Mitt Socker!

När får man se din nya lya EGENTLIGEN??!

=)

PUSS

2008-10-15 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0