Update

hehe okej okej jag vet mitt bloggande har varit under all kritik men nu äntligen får jag väl ta mig lite tid då :)

Okeeej vad har hänt sen sist?
Jo jag var ju caoch för skollaget som var på cup i Arvika.
Första matchen vann vi lätt med 17-0 :) det bör tilläggas att motståndarna ställde upp med följande:En hög gravid tjej, en tjej i kjol, en kille i jeans en tjej i som spelade i sommar tofflor. så smällar hade det blivit om vi inte hade vunnit kan jag lova.
Andra matchen torska vi dock med 0-2  och tredje vann vi med 3-1. så vi hamnade på  andra plats... Godkänt men trist att vi förlorade. Kul Dag var det iaf, som avslutades med lagfest på Ankan i Karlstad :)

LAGET

I måndags så var jag på teater med skolan, Den handlade om en autistiskpojke och var väldigt bra, kul å se. efter det så gick vi vidare till Score för att dricka lite gott och spela biljard, lyckades faktiskt vinna en match, GRYYYYM VETTU :)
När Score stängde flyttade vi oss till ArenaBar och där slutade kvällen många hundralappar senare...

I Tisadags kom broshan hit och shoppade loss riktigt ordentligt med mig. Riktigt kul Robbo! :)
Onsdagen var det först marknad i Khamn, fick mig en påse marknadspraliner mmmmja :) sen blev det bio med tjejerna i Karlstad, Såg Patrik 1,5. den var helt okej.
 

Idag efter skolan så har jag träffat Nicole min sötnos.
å Nu sitter jag här helt utslagen och har egentligen tusen saker att göra.

lovar att det ska bli skärpning med updateringar :)

Kommentarer
Postat av: S

Bra uppdatering!

Gillar ditt lag, gillar dig, gillar bio och sist men inte MINST...jag gillar popcorn.

=)

Puss

2008-10-09 @ 21:19:25
Postat av: kakan

sötis.

nu ska vvi ses!

2008-10-09 @ 21:19:41
URL: http://fancypants.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åt Sara alla popcorn?! Eller fick Malin också smaka? ;) kram

2008-10-10 @ 10:15:38
Postat av: E

Härligt med en update gumman. Jag har inge liv när jag inte kan läsa din blogg :) tragiskt men dock så sant!

Syns snart Muffen!



/Puffen

2008-10-10 @ 13:25:34
Postat av: Malin

Till Mikaela: hehe nä Sara och jag delade..vi kom dock bara halvvägs ner i bunken innan vi var proppmätta :)



Till er andra: Sötnosar!

2008-10-10 @ 17:00:02
URL: http://malinrapp.blogg.se/
Postat av: Hadji

Ja måste säga att Markus var våran bästa spelare och själv var ja inte så duktig. Kanske för ja har en liten för stor mage

2008-10-14 @ 13:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0