Stupid me

Förra veckan när jag jobbade kväll så blev jag så sjukt hungrig, jag funderade länge på vad jag ville äta när jag kom hem och blev jätte sugen på en sån där tacopaj från typ Felix/findus(whatever) så jag stod och tänkte på den där pajen under hela passet, när jag slutat åkte jag rakavägen, hungrig som en varg till ICA och köpte pajen och en massa goda saker jag skulle ha till. lycklig och glad kommer jag hem och ska precis stoppa den i micron när jag kommer på...FAN! jag har ju ingen micro... Jag får skylla mig själv för att jag är så jävla korkad men tur för mig att jag har världens snällast Charlie  som köpte en ny micro till mig igår :) Tack hjärtat du e bäst! Kärlek till dig!

Mådde inget vidare i går efter att ha tagit ett glas förmycket i fredags på AfterWorken, Så utgången som var planerad var inte ens att tänka på...så jag åkte hem till mamma och pappa efter jobbet och hade mysigt istället...Var nog lika bra det med tanke på hur allt är nu...somnade runt halv tio...tröttast  världen typ.

Nu är det pizza och mys som gäller.

Puss till alla!

ps, Den där jäkla pajen gick att värma i ugnen,,,men det tog en hel halvtimma innan den var klar och det var inte ens lika gott och jag hade redan hunnit surat till mig riktigt reält...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0