Seriöst

Vissa människor är ju bättre än andra... Nicole är en av dem :)

IOGT NTO mötet ja...precis kommit hem från det. Vi från min klass drog ner medelåldern med 50 år i det där rummet.
Men det var jätte trevliga tanter och farbröder som drog lite torra skämt då och då...skämt och sido, det var intresant att få se hur ett möte går till, där emot tycker jag att det är väldigt viktigt med ungdoms grupper inom denna verksamhet för att kunna hålla den i liv.. Punkt slut!

Har haft mitt första skolråd som ordförande idag med... Gick nog hyfsat tror jag..Svårt när man inte vet vad man ska göra.

I morgon kommer min Puff hem! Wohoo! skynda skynda skynda dig! SPRING!

Äh skit samma, jag orkar inte skriva mer idag.

Puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0