Min kärlek nr2

Där står den...så fin så fin...min nya älskling.
Från och med idag kommer att vara kliniskt rent hemma hos fröken Rapp

Otursmorgon nr 1 idag.

*Hade tvätt tid klockan sju i morse, men upptäckte att jag inte hade köpt varken tvättmedel eller sköljmedel..MEN jag fick en tid klockan ett isället. DOCK är hela dagn försörd..

*Var en centimeter ifrån att krocka med en BMW i morse..han kom lite för fort och jag kom på fel sida vägen..MEN vi krockade inte. DOCK var killen som körde skapligt het så det känns lite små jobbigt..

*Tankade bilen med etanol..MEN det visade sig att om jag fyllde upp bilen med vanlig bensin så skulle det inte göra något. DOCK visade det sig att när jag precis börjat fylla upp bilen igen så hade jag gjort rätt redan från början..

*Kontot står snart på noll..MEN då har jag fått mig en nyårs klänning, en damsugare och en resa till Prag,(Just det, jag ska till Prag med skolan, det har jag nog glömt att skriva) DOCK har det bara gått fem dagar sen lön och CSN kom..

Hoppas att restan av dagen blir lugn  :)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha ha, ja jag tyckte han va borta länge förut. Men du ska veta va olydig han är. =) Vet du en sjuk grej, drömde inatt att jag va ihop med en av dina bröder, vet inte vem av dom det va, men han var 18 år, rena barnarovet =) Du får vakta dem noga. Hi hi. Kram!

2008-10-28 @ 13:26:42
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hihi va söt du är Malin. Det kostar att vara på topp! Saknar fikorna i Götet. kram!

2008-10-29 @ 11:37:22
Postat av: Malin

Till Mikaela:

hihi Jag och C planerar en resa dit ner snart, kanske ska ta och klämma in en kvällsfika då :)

2008-10-29 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0