Höstlov

Första dagen på höst lovet har börjat hur bra som hellst.
Har redan hunnit att träna, sola, handlat och varit på banken och klockan har inte slagit tolv än :)
Å fint väder är det ute också :)
Inte nog med det så slog bloggen rekord i beökare igår igen. Tackar och bockar för det alla söta läsare.

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till jobbet..
Ledig? jag? nästa år kanske :)

Hade planerat att åka till Stockholm i morgon med C och Karin, men min ekonomi sa tyvärr stopp så jag får tyvärr stanna hemma...Skit att det ska vara så dyrt då!

Puss alla //M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ett tips,kolla tradera. Det brukar ha auktion på tågbiljetter hit, för bara 1:-. Kram!

2008-10-27 @ 18:57:19
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0