Hårdköra

Idag var jag och tränade för första gången sen i sommras.
Jag lovade mig själv dyrt och heligt när jag sprang Lidingöloppet att nu jävlaranamma får det bli ändring på min fysiskaform :)
Vägde mig för första gången på länge också... +2kg! Så med självkänsla i bott med motivation på topp gick jag och gjorde ett sjuhelvetes jobb på trampmaskinen och sen massa vikter på det. Avslutade med en kvart i solariumet bara för att jag tyckte så synd om mig själv. Nu mår jag bra igen :)
Och från och med nu är det inga bortförklaringar som är bra nog för att jag ska strunta i att röra på mig. Vasan nästa!


Nu ska jag packa väskan och dra till mor och far i Filipstad.
Väntar och väntar på att mitt lilla kusinbarn ska visa sig för världen men det verkar dröja.
Vi längtar efter dig Lillen/ Lillan :)

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0