Gosig mus

Shhit vilken underbar dag jag har haft i dag :)
Det började med en tidig morgon ute på IKEA med Sara Maria och Karin, Hela tre timmar spenderade vi innan för dess väggar. Fick med mig en massa små plock..så nu är det sååå mysigt hemma hos mig. Efter IKEA besöktet körde jag hem Karin som skulle iväg på jobb, sen åkte vi andra hem till mig och drack kaffe och åt bullar... Hur mysigt som hellst.
Nu sitter jag här och väntar på att min mamma ska dyka upp sen blir det kvällöppet i mitticity hela kvällen.
Fan vilken bra dag alltså :)

Nu väntar disken!

Gosig Mus 9:- haha

Tänk ändå att jag har tre vänner som jag tycker så myckte om men som jag alltid träffar på varsitt håll var och en försig.
Men när jag slår ihop dem tillsammans så klaffar alla på en gång. Jag blir så glad :)
Tack för en underbar dag tjejer!

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Sara

TACK tjejer för hösten mysigaste mys!

Det kommer snart en inbjudan för vindrickande på Hagagatan =)

Puss.

2008-10-29 @ 19:05:22
Postat av: Sara.

heej! allt bra?

kolla gärna in min blogg, och lämna gärna en kommentar om va du tyckte osv:)



ha en trevlig kväll!

2008-10-29 @ 19:09:17
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för en toppen dag! Lovat att det kommer snart en vindricknings inbjudan från Frödingshöjder oxå =) Tack, tack flickor! Puss

2008-10-29 @ 19:16:51
Postat av: Johanna

Känn dig utmanad tjejen, kolla min blogg. Kram!

2008-10-29 @ 21:28:04
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/
Postat av: Kakan

Åh, fan va Ni är mysiga.

Skulle lätt kunna kidnappa er så ni fick bo hos mig.. lite som den där låten.. mannen i byrån.

Ni får va mina flickor i garberoben då eller nåt ;)



Kram pinglor!

2008-11-02 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0