Coach!

Våran skola (läs fritidsledarlinjen) blev inbjudna till en fotbollsturnering mot andra folkhögskolor som ska vara i Arvika i morgon. Jag gjorde mitt absolut bästa och tjatade och tjatade att jag skulle få vara med att spela men killarna körde över mig totalt och sa att jag var ju skadad i knät så det gick inte...(dom jävlarna) Men för att jag inte skulle bli grinig så fick jag bli Coach i stället. Passar mig förövrigt perfekt! :)
Så imorgonbitti bär det av mot match, Å jävlar om inte grabbarna sköter sig..då måste jag nog slänga på mig benskydden och matchtröjan ändå :)


Stort jätte GRATTIS till min klasskompis Per och hans fru som fått tillökning i familjen i dag. Lilla Isabella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0