Whats the point?!

I hela mitt liv har jag älskat det... Altt med jul har varit underbart..och gud vad jag älskat julpyntet!
Speciellt när jag blev sambo och fick börja julpynta själv...till oss.. Tomtar, änglar, gardiner, dukar och ljus överallt.
Har sparat på mig flera kartonger med roliga saker... Så idag 1 advent...tänkte att jag skulle göra lite julmys...
Men varför då? till vem då? vem bryr sig? Näe fan det är nu man kommer på hur ensam man verkligen är som singel..Å jag hatert!
Fick iaf lite gjort :)


Nr 2 där har jag faktiskt pysslat ihop helt själv :)

Har fortfarande ont i magen...men absolut inte lika som igår...för då var det synd om mig på riktigt.
Ringde till sjukvårdsrådgivingen och frågade vad fan jag skulle ta mig till egentligen?!
Den trevliga sjuksköterskan tyckte absolut att jag skulle åka in till akuten med detsamma...
Hmmmz Jag bor typ vägg i vägg med akuten...och det är inte direkt så att jag tänker gå dit och knacka på..Skicka en ambulance i stället..ni behöver bara åka 50 meter.. 
Jag avvaktade och somnade i stället...sov nog mellan 12 och 19 sen mådde jag bättre och bytte plats från soffan till sängen och somnade om lika snabbt igen....Det var min lördag det :)

Hoppas att alla får en fin första adventkväll iaf

Pusss Malin

Kommentarer
Postat av: jossan

krya på dig.. ses imorn ^^.

Kramar...

2008-11-30 @ 20:47:09
Postat av: Sara

Man ska göra mysigt för sin egen skull...det kan mjuka upp själen en liten smula.

Och man ska vara själv ibland men aldrig ensam. Då måste man genast komma till hagagatan. För vissa människor står alltid kaffet klart och en självklar sovplats i en ganska skön soffa.

2008-11-30 @ 22:41:39
Postat av: Malin

ååååh bästaste bäste kusin vad du e bra :)

2008-11-30 @ 23:55:52
URL: http://malinrapp.blogg.se/
Postat av: Johan S

Julpynt är jävulens påfund, i min lägenhet finns inte en tomte eller ngt annat som kan förknippas med jul.

2008-12-01 @ 13:08:19
Postat av: Kakiss

VÄnta nu. Nu har jag missat nåt. Malin. detta måste vi prata om.

Lägesrapport att diskutera, snarast! PUss

2008-12-04 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0