EGO...Jag vet,och jag gillert!

Yes, jag var ju som sagt iväg igår och blev sminkad och fotad av the Studio.
Det är ett företag som ringer upp och ber att man ska komma och testa på hur det är att vara modell för en dag.
Visst tänkte jag, det är ju skit kul med både smink och plåtning så varför inte?
Med mig hade jag Linda. Det var en enda stor väntan typ hela dagen sen drog det igång med sminket.
Linda och jag blev heta som spisar båda två...Grrrr Autch! :)
Heheh plåtningen gick också jätte bra, det blev verkligen fina bilder. Men köpte inga...

När vi var klara så gick vi hem till Sara där Anna och Sofie var, vi drack lite vin och firade lite saker i skumpa :)
Sen blev det Bluemoon några timmar, sen somnade jag hemma hos Sara och fick vääärldens godaste frulle på morgonen... mycket gynnasam helg! Mycket bra tjejer!
Kommer nog kanske lite bilder från kvällen lite senare.


Bjuder på en bild från igår iaf :)

Pusssspussss

Kommentarer
Postat av: S

Fin hon är!

Tack för kaffet och nybakade bullar =)

2008-11-23 @ 17:14:56
Postat av: jossan

hej malin :)

är allt bra med dig?

du såg väldigt sleten ut.

ses i skolan imorn iaf :)

ha en bra kväll.

Puss o kram

2008-11-26 @ 16:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0