BackBlond

Våran klass är med och hjälper till att genomföra en enkätundersökning i högstadieskolor och gymnasieskolor runt om i Kristinehamn, om ungdommars framtid. Och idag var det pressträff för det. Jag och två killar till från klassen ställde upp som representanter för klassen så på fredag kommer vi vara med i NKP(Nya Kristinehamnsposten) hihi.

I morse så var jag äntligen iväg och slingade bort min utväxt. Så guuud vad fin jag e nu, Tack Emma :)
Min lärare däremot tyckte inte att slinga håret var ett giltigt skäl för att vara borta från sociologilektionen,
Men jag trooooor att hon sa det med glimten i ögat :)


Yeees utväxten e borta och jag kan sluta använda mössa...Då blir mormor glad, Hon fattade inte riktigt det där med att ha mössa inom hus...och speciellt inte vid middags bordet :)

Nu väntar Greys.

Pusspusss


Kommentarer
Postat av: E

Snygging där, som alltid förstås :)



Å du...vem fasen behöver sociologi egentligen? Ypperst överskattat. Tycker du gjorde rätt i att slinga håret ist :)



Puss Muff från Puff

2008-11-20 @ 12:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0