Tecken

Tecken överallt, vart man än tittar så ser man tecken..
Okända människor kommer fram till mig från ingen stans och säger kloka ord.
Kollar jag på tv så ser jag tecken, det är som om programmen är riktade rakt till mig och dig...
Går jag på stan så ser jag tecken, det är  som om allt vill påminna mig om dig...
Skickar jag ett sms till dig så skickar du ett till mig  i samma sekund...är det ett tecken?
Eller är det ödet kanske?

Kan isåfall ödet och universum lämna mig ifred en stund tack?
Jag är  otroligt svag för grupptryck och yttrepåverkan så please...låt mig få tänka i lugn och ro :)

Men glad är jag, för alla tecken är bra tecken :)

Nu räcker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0