Sådärja

Nu har jag äntligen lite tid för att blogga :)

Helgen har varit grym.
Fick finbesök från Göteborg, Emish gästade Karlstad, Så himla skönt att se henne igen.

Fredagen var det kalas som stod på schemat. Förkrökade hemma hos en gammal klasskompis, och där var det faktiskt skit kul. Så himla roligt att träffa alla som man annars ser så himla sällan.
Riktigt kul att du hängde med också Jonta ;)
Sedan bar det av till Nöjesfabriken där Håkan Hellström spelade.
Trängde mig längst fram, och blev nästan ihjälklämd..blev sur och fick gå där ifrån för att få luft, Tre minuter senare var jag inne  längst fram i smeten igen och samma senarium utspelade sig igen..Smart tjej lixom...not
Annars så var det väl en helt okej kväll...
Håkan var okej..
Nöjes var okej...
Men sällskapet var underbart.



Lördagen var det bara pizza och chips som gällde... Riktigt slöar dag.

Söndagen jobbade jag, sen på kvällen blev jag bjuden på bio. Såg på Bond...Den filmen imponerade ingenting på mig..
Så det var lite synd..

Det var min helg det :)

Kommentarer
Postat av: jossan

tack :) japp, ses imorn ^^.

2008-11-03 @ 19:55:24
Postat av: kakan

PUsss goding!

2008-11-03 @ 21:52:34
URL: http://fancypants.blogg.se/
Postat av: E

jag tyckte vi hade en riktigt skön lördag :)



Skönt å se dej Mufflan!!!

2008-11-04 @ 19:13:23
Postat av: Jonte

Åh, de va kul att hänga med också;)

2008-11-04 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0