Ny tid Ny strid

I går var jag på kattkalas... yes ni läste rätt :)
Det var min söta vän Lindas katter som firade ett år, Kompis och Engla. dom blev jätte glada för presenterna och vi människor blev jätte glada för kaffet och glassen :) Thanx Love!

Träningen har fått en ordentlig fart nu, tror tillochmed att små små resultat börjar att visa sig. VASAN NÄSTA!
Har lovat mig själv att inte vara otränad när jag står i startleden där, som jag varit i de andra grenarna.
hehe vi får se hur det går :)

Hmm ingen  motivation till blogg nu...kanske kommer mer senare...Nu ska jag plugga...phu

Pussssar till alla

Kommentarer
Postat av: Sara

Puss!

2008-11-06 @ 19:38:55
Postat av: Sara

Puss!

2008-11-06 @ 19:40:18
Postat av: L

Katterna hälsar och tackar för dom fina presenterna =) PUSS

2008-11-06 @ 21:23:35
URL: http://adnilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0