Filipstad

Har varit hemma i Filipstad hela helgen, det har varit jätte skönt att bara få ta det lugnt.
Det behövdes verkligen.

Igår följde jag med på Tv spels kväll hemma hos Stefan, Hade inga planer på utgång så jag tog bilen till han. Det var jag och grabbarna. Hade sjukt skoj. Skrattade nästan så att jag grät vissa gånger, störda är ni :)
Vi tog det rätt så soft hela kvällen tills vi tröttnade på det och började med ölspelet istället så jag fick låta bilen stå :)
Vidare till hotellet som kanske inte var någon dunder hit men S och jag fulade oss på dansgolvet hela kvällen så det var sjukt kul :)

Idag har jag varit i Persberg hela dagen och firat min moster. Så himla kul att träffa alla när man är hemma :)

Nu ska jag sätta mig och läsa lite gruppsykologi för imorgon drar det igång igen.. phu asså

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0