Sol i Karlstad

Hmmm besöksantalet på denna blogg har ökat markant... VI GILLERT! fortsätt så, så kanske jag snart kan börja försörja mig på det här, som alla andra tycks göra, igår hade jag 37 ;)

Annars då...
Sommaren är här för att stanna och det innebär att sommarvolvon är invigd och klar :)
Synd bara att det vankas besiktning och att det kanske inte är till någon direkt fördel...
Äter glass som besatt, till frulle, middag, och kvällsmat..

Inte så bra inför beachen kanske, men kan ju inte låta bli.


Blev allergisk idag också...Hoxplox så blev jag tvär sjuk, och mina söta klasskamrater insisterade i att man faktiskt visst kunde bli allergisk bara så där.
Min mamma där emot tyckte nog att jag var dumihuvet när jag ringde och försökte snörvla fram att "nu är det fan kört" och sa att jag förmodligen bara blivit lite förkyld och att det inte var något farligt..
mammor är allt bra ibland.

Har även hunnit med att besöka Molkom i dagarna. alltid lika kul att träffa killarna och tjejerna där, ni e såå grymma allihop!

På kvällen blev det fotboll på hög nivå när Persberg mötte Nyedshov div7.

Tyckte att grabbarna i PSK skötte sig bra trots resultatet. Stenhårda är de iaf det kan ingen säga emot.


5+ till Emma som gjort mig så fin i håret :)


Dagens:

McFlurry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0