EFTERLYSNING!

Någon som vill dricka Masi Masianco med mig ikväll?
Flarran e redan köpt bara sällskapet som saknas.

Hade ju räknat starkt med att få gå på födelsedagskalas hos bror i kväll men det råkade visst bli uppskjutet en vecka...skyrre!
Sen försökte jag  även tränga mig på den lite  yngre brodern och följa med han på kalas...Men vi kom på rätt så snabbt att jag är nog lite för gammal  för att umgås med hans kompisar..
Sista försöket var ett mess till Stefan...han har inte svarat än..Jag har hoppet uppe!
Men kära läsare hör av er!

Varför har alla mina vänner flytt från den här stan egentligen? Kom tillbaka!

Hörde på nyheterna idag att det ska bildas särskillda klasser för extremt begåvade elever i skolorna.
Min pappa tyckte det var synd att jag inte fick den chansen när jag gick i skolan...
Sen skrattade han ända ifrån Hällerfors och hem... Tack

Dagens:
En vacker död stad

Puss //Rapp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0