TjejVättern

JAG KLARADE DET!
VI KLARADE DET!

Cykel
: Mammas damcykel, 7 växlar
Förberedelser: Tränat 1 gång, ca 25 km
Kost: två tekakor med en falukorvskiva på vardera
Form: Förkyld i fyra veckors tid, men vaknade upp i Lördags och var helt kry
Location: Motala
Sträcka: 90km
Vilka: Malin Lindenäs och jag + 6000 andra damer

Det började bra med att vi höll på att krocka med en Fjolårets älgkalv(som förövrigt hade skabb) innan vi hunnit förbi storfors ens. Sedan när vi kom fram till Motala där starten ska gå så har Malin L fått punka på sitt framdäck...PANIK!
Men räddande änglar var snabbt på plats och starten kunde gå.
Sjukt jobbigt, jag ska inte säga något annat.
Men märkligt är det att det kan luta i konstant uppförsbacke i 9 mil.
Meeeeen i mål kom vi :)

Innan start Pigga och gladaVid en kontroll...Å det är inte svett det är vatten :)MååålSlagen hjälte ringer hem

Fotbolls EM har satt i gång åxå, med start i går.
Och mitt EM tips kunde inte ha börjat bättre.

EXAKT RESULTAT = 5 p
RÄTT 1 X 2 = 1 p

Mitt tips:
Schweiz - Tjeckien 0-1......6p
portugal - Turkiet    2-0......6p

Det betyder ju alltså som ni kan se att jag kammade ihop hela 12 poäng på bara två matcher.
Starkt jobbat!

Dagens:
Träningsvärk

PUUUUUSSS

Kommentarer
Postat av: malle

grattis.. förstår att de va jobbigt, men i mål kom du :) vad blev tiden?

2008-06-26 @ 15:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0